NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » POGADUSZKI » CZEGO PRAGNĄ KOBIETY?

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Czego pragną kobiety?

Pytanie do kobiet.Co od nas oczekujecie?
  
OdO
18.09.2008 20:52:54
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 118 #156184
Od: 2008-9-18
Wielka niewiadoma.zakręcony
Proszę o wypowiedz kobiet,dziewczyn(nie ważny wiek)Ale mogły byś cie wpisać jak się nie wstydzicie.
I tak nie ma czego.
A tak przy okazji bym wiedział bo jestem ciekawy co w jakim wieku oczekujecie od nas.zaniemówiłzaniemówiłzaniemówił
  
OdO
18.09.2008 20:54:34
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 118 #156189
Od: 2008-9-18
Pozdrawiam wszystkie kobiałki(he,he,he).
Muka.bardzo szczęśliwyjęzoroczko
  
Potworka
22.11.2010 18:37:54
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Posty: 102 #607027
Od: 2010-11-22
O nie,ja protestuje jęzor Kobialki ?? hahahaha zdziwiony lol

Nie wiem czego oczekuja inne kobiety,a raczej Kobialki hahaha

Ja oczekuje od faceta troski,szczerosci,poswiecenia. Aby byl przy mnie kiedy mi smutno,aby mnie wspieral,aby moje sprawy dla niego byly tak samo wazne jak jego wlasne.
Chcialabym sie czuc przy nim bezpiecznie.
Byloby dobrze,gdyby potrafil raz na jakis czas mnie uraczyc jakas mala niespodzianka np.bukiecik kwiatkow,albo jakas karteczka gdzies zostawiona specjalnie dla mnie z napisem,ze mnie kocha i tylko mnie bardzo szczęśliwy
Nie obrazilabym sie jakby umial gotowac i przedewszystkim po sobie sprzatac ! wesoły

To sa realne oczekiwania,ktorym i ja moge sprostac. A ja zawsze oddaje z nawiazka bardzo szczęśliwy

Jeszzce jakies pytania ? wesoły
  
OdO
22.11.2010 23:31:55
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 118 #607250
Od: 2008-9-18
Mam pytanko względem ciebie kobiałko "Potworka".pan zielony
A czy ty robisz swojemu facetowi jakieś niespodzianki? czy tylko tego oczekujesz?oczko
Dlaczego kobietki zawszę mają pretęsje że my faceci nie sprzątamy? zawstydzony
Trzy kupiłaś kiedyś facetowi piwo z zaskoczenia ,gdy cię o nie nie prosił?
Albo zrobiłaś śniadańko do łóżka,lub zaprosiła do kina?
Każdy by chciał ,a nic w zamian , każdy czeka , aż ktoś mu zrobi prezent, lub niespodziankę.
Chociaż i jest druga strona medalu, nie zawsze trafi się niespodzianką .aniołek/taki dziwny
Ja bym był zaskoczony jak by mi zrobiła laska niespodziankę sama z siebie,a nie z prośby. oczko
Nawet jak by nie trafiła z prezentem.
Miałem wiele lasek(kobitek)i każda liczyła na prezent ,a same nie wpadły by mi coś dać czy kupić.
Pomyślcie czasem o nas facetach. płacze
  
Potworka
23.11.2010 02:14:49
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Posty: 102 #607280
Od: 2010-11-22
Wole Potworko ,jesli mozna Samcu jęzorjęzor hahaha Podobaja mi sie twoje pytania bardzo szczęśliwy


Robilam swojemu facetowi niespodzianki,najgorsze jest to,ze tylko ja robilam niespodzianki !
Bardzo lubilam,kiedy bylam na zakupach,kupowac cos malego dla niego wesoły Za kazdym razem cos dostal,a ja nic,wiec z czasem przestalam go obdarowywac,bo z jakiej paki PHi.

Ze WY nie sprzatacie to zawsze bedziemy mialy pretensje,z tego wzgledu,poniewaz jestescie dorosli tak jak my,macie rece tak jak mu,macie nogi tak jak my,wiec jestescie zdolni do prac domowych ! Z jakiej racji my mamy po was sprzatac ? Czlowiek dorosly odpowiada sam za siebie,a nie zrzuca obowiazki na druga osobe PHii Sam pytales to masz odpowiedz bardzo szczęśliwy hahahha
Ja nie wiem dlaczego Wy myslicie,ze wystarczy jak facet uzywa jednej czesci ciala tylko? bardzo szczęśliwy I ja nie mowie o mozgu hahahaha oczko

KUpowalam piwo swojemu facetowi wesoły Naprawde. ,,Tyskie'' oraz ,,Desperadosa'' jęzor Podobvala mi sie jego mina,na ten widok wesoły Bo ogolnie ja piwa nie lubialam,ale raz na jaki czas mozna ukochanemu przyjemnosc sprawic, piwo to nie jest jakis straszliwie straszny napoj hahah oczko

Sniadanie tez zrobilam 3 razy bardzo szczęśliwy Jedno bylo nawet z deserem. Tak,taka jestem jęzor

Piszesz,ze kazdy by chcial a nic w zamian. Ja nigdy nie oczekuje od partnera rzeczy nierealnych,oczekuje tego co sama jestem w stanie dac wesoły

Jesli nadal bedziesz kobiety i dziewczyny nazywac ,,laski'',,kobialki'' to na co liczysz chlopie? Wszystko opiera sie na szacunku.


To ja tez mam pytanie. A co,nie mysl ze ze mna jest latwo jęzor hahaha
Dlaczego robisz ze wszystkich kobiet takie potwory ? smutny
Kazda z nas jest inna,nie moja wina ,ze wiekszosc jest glupia a w hobby ma wpisane tipsy i imprezy hahaha bardzo szczęśliwy
Docen jednostke wesoły

Moze jeszcze ki;ka pytan.Skusiles mnie bardzo szczęśliwy

Dlaczego mezczyzna mysli,ze kobieta za niego wszystko zrobi?
Dlaczego myslice,ze jak macie super auto i drogi zegarek to kazda jedna bedzie wasza? ABSURD.
Po co gracie z nami w jakies idiotyczne gierki? Nie lepiej poprostu powiedziec co sie czuje?
Co macie na celu,puszczajac ,,oczko'' do dziewczyny ?
Co najbardziej romantycznego zrobiles dla kobiety ?

Postaraj sie byc szczery,juz ja znam te wasze umysly meskie jęzor jęzor haahaha











Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » POGADUSZKI » CZEGO PRAGNĄ KOBIETY?

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


randki | własny sklep internetowy | ogłoszenia towarzyskie | promocje | CyberCiekawostki | darmowe forum | sklepy
opinie, testy, oceny | katalog stron | toplsta

Informator Lama / Katalog Grela / Katalog stron / magiaWnecie.dbv.pl-Tutaj zobaczysz Prawdziwą Magie!